Blog

Alte 5 puncte pe ordinea de zi care conditioneaza reusita evenimentelor corporate

Minighid pentru evenimente business reusite in alte 5 puncte

E greu sa bifezi pe ordinea de zi evenimente business reusite? Sau usor? Ce crezi?

Misiunea pare la-ndemana oricui a organizat pana acum macar o zi e nastere sau o reuniune intre colegi. Totusi, nu e.

O zi de nastere, o reuniune, o intalnire dupa N ani, desi complexe, cu multi invitati, cu meniuri diversificate si multe cat pentru o oaste, sunt evenimente de alt soi, care nu se prea leaga cu cele corporate. Cel putin nu ca organizare.

Minighid pentru evenimente business reusite in alte 5 puncte

Am inceput prin a te lumina cu privire la primii pasi cand planifici un eveniment corporate de succes. Obiective, target, buget, team… Era doar introducerea. Urmeaza partea consistenta… cuprinsul…

1. Pentru evenimente business reusite, fixeaza data si ora

evenimente business reusite - fixeaza data si ora

Ai ajuns in fata coordonatelor temporale: data si ora. Pentru prima variabila vor fi multe de detaliat: perioada potrivita, sezon, ziua saptamanii, marimea evenimentului, preaviz (timpul necesar invitatiilor).

Data

Sa-ti fie mai simplu, raspunde-ti daca vrei la intrebarea: Cat timp iti ia sa te ocupi de toate chestiunile? La final vei obtine o prognoza, care e mai buna decat estimarea fara nicio detaliere.

Daca e vorba despre o aniversare, treaba e aproape rezolvata. Macar stii cu aproximatie cand se va intampla.

Insa in alte ocazii, ca sa nu dai rateuri, pentru ca rezultatele sa fie evenimente business reusite, ia in considerare (nu neaparat in aceasta ordine):

  • Perioada potrivita: Gaseste o data care nu se suprapune peste o sarbatoare religioasa sau / legala (zile libere). Adica exclude zilele cand oamenii obisnuiesc sa-si ia alte angajamente (concedii, vacante, iesiri etc.). Nu te vei baza pe ei 100%.
  • Sezonul: Nici in acest caz nu poti arunca evenimentul orbeste in orice anotimp. Si depinde de eveniment (outdoor / indoor, tipologie etc.). De la un anotimp la altul si de la o luna la alta, se schimba de pilda temperaturile, lungimea orelor de lumina.
  • Ziua din saptamana: Nimanui nu-i e indiferent daca momentul se tine intr-o luni sau in weekend. In timpul saptamanii oamenii sunt ocupati de regula cu serviciul, in weekend cu relaxarea. Se va gasi un compromis intre variante.
  • Marimea evenimentului: Timpii ii vei stabili cu aproximatie. Poate fi de ajutor intocmirea unui calendar cu task-uri zilnice. In dreptul fiecaruia, noteaza si variabila temporala (timpul pe care-l consideri necesar sa duci la indeplinire sarcina).
  • Preavizul: Nu te poti astepta ca lumea sa fie prezenta obligatoriu. Fiecare mai are probabil si alte obligatii la care sa raspunda. Asadar, e de bun simt un preaviz de 2-3 saptamani, chiar 1 luna, timp in care oamenii sa confirme prezenta.

Ora

Conteaza la fel de mult sa identifici ora adecvata. In acest caz, foarte mult depinde de tipul si de programul evenimentului.

Nu ai multe optiuni in schimb cand se stie ca va fi o cina de afaceri. E clar ca invitatiile nu vor avea trecute ora pranzului pe ele.

Apoi, daca tot te gandesti la un event seral gen cina la restaurant, e preferabil sa lasi un timp intre finalul programului si inceputul bairamului sau ce-o mai fi el. Timp pentru un dus, schimbarea tinutelor (si altele necesare).

2. Pentru evenimente business reusite, hotaraste locatia

hotarasate locatia

Dar nu alege orice locatie, ci ACEEA, UNICA, INEGALABILA… etc. etc. Nu te poti opri la oricare doar pentru ca e mai ieftina, mai la indemana sau singura libera.

E cea care-si va aduce aportul la conturarea atmosferei. E cea pe care lumea si-o va aminti cu (ne)placere. Tot cu eate astepti sa nu dai gres nici daca printre participanti se numara cei mai ursuzi indivizi. Se presupune ca au si ei loc.

Cu ursuzi sau nu pe liste, conteaza ca totul sa fie un succes. Asadar nu subestima acest punct.

Cum nu orice locatie, nu orice sala de evenimente, nu orice restaurant sau centru de agrement se ”asorteaza”, din nou, vei trece prin filtrul unor intrebari:

  • La ce numar de invitati te gandesti?
  • Ce fel de activitati ai in plan?
  • Cat de incapatoare sa fie sala?
  • Dispui de toate serviciile necesare?
  • Exista dotarile de care e nevoie?
  • E suficient de accesibila ca distanta?
  • Exista locuri de parcare suficiente?
  • Se potriveste conceptului?
  • Exista cazare si spatii de relaxare?

Uneori, compania include sali si spatii adecvate pentru o multime de evenimente. Si atunci nu mai e nevoie de toata aceasta ”externalizare”.

In caz contrar, inainte de a lua o decizie, fa un salt pana la locatia cu pricina. De multe ori ”live”, se prezinta mult mai bine decat o stii din imagini. Sau poate mult mai prost. Deci efortul unei vizite merita.

3. Pentru evenimente business reusite, stabileste programul…

evenimente business reusite - stabileste programul

Checklist-ul event-ului sau agenda are musai un program. Intocmirea si stilizarea lui pas cu pas permite:

  • Planificarea evenimentului ca la carte – Astfel, vei avea toate etapele sub control, fara momente ”moarte” sau dimpotriva prea incarcate.
  • Cunoasterea lui si de catre invitati – Fiecare participant si furnizor de servicii va cunoaste varitele faze din derularea event-ului.

De asemenea, e posibil ca ordinea de zi sa includa invitati speciali (speaker-i, personalitati, CEO etc.), unde din nou e necesara integrarea lor in agenda.

4. … Si meniurile

evenimente business reusite - stabileste meniurile

Nu poti sari nici de ele. Oricare este conceptul ales, nu se pot lasa invitatii lihniti de foame si storsi de sete. Gandurile, emotiile, amintirile, hotararile, afacerile, inspiratia si toate celelalte trec prin stomac.

Oamenii intra adesea in vorba exprimand pareri pe marginea meniurilor. Sunt cele care sparg gheata chiar mai mult decat muzica. Nu ca aceasta din urma nu conteaza. Preparatele culinare si bauturile incurajeaza initiativele, conversatiile, schimburile de idei, conexiunea oamenilor.

Chiar daca nu planifici o petrecere corporate, ci un atelier, un curs sau o gala, intotdeauna va exista macar o pauza. In functie de orar, un aperitiv, un brunch, o revitalizare cu bauturi sunt mereu binevenite printre oaspeti.

5. Ia in calcul si alte servicii conexe

servicii conexe evenimente business reusite

Sa spunem ca data, locatia si meniurile fac parte din ”cuprinsul” planului de organizare. Desigur, fiecare la randul sau, la fel ca restul componentelor, se invarte in jurul bugetului.

Pentru ca evenimentul sa arate super profesionist, printre task-uri se vor regasi si alte servicii. Le vom numi auxiliare. Teoretic, se poate si fara ele. Dar nu practic.

  • Foto & video & audio
  • Animatori
  • Muzica

Abia dupa ce se contacteaza toti furnizorii acestor servicii te poti gandi la expedierea inviatiilor catre participanti.

A fost lung parcursul?

parcurs lung evenimente corporate

In masura in care e un succes, orice fapt insemnat, orice fenomen, instantaneu, intamplare din istoricul unui companii ii va aduce un plus valoare. Sau asteapta-te sa esuezi cand sari etape, neglijezi si amesteci pasi.

Te gandesti la un eveniment corporate in viitorul apropiat? Ia in calcul cator tipologii le poti da curs la Camelot Resort!

Iti lipseste viziunea? Contacteaza-ne si impreuna vom pune cap la cap fiecare idee, pentru un final neasteptat de… reusit!

Foto: www.blog.printsome.com

Primii 4 pasi cand organizezi un eveniment business: De unde incepi pentru momente perfecte?

Eveniment corporate de succes: Organizare pas cu pas

Un eveniment corporate de succes e visul oricarei mici sau mari companii, organizatii, echipe, asociatii. Doar ca nu ia nastere din neant. Nu se materializeaza peste noapte, decat dupa multe planuri, idei puse cap la cap. Si dupa multe nopti.

Organizarea lui poate fi un esec total. Sau, dimpotriva, o reusita. Cum faci insa sa-ti iasa socotelile?

Dilema exista. Poate fi si cazul tau.

Eveniment corporate de succes: Organizare pas cu pas

O chestiune si un mare semn de intrebare planeaza peste capetele celor insarcinati cu toata treaba de organizare si planificare.

Nu e nevoie sa ai de transpus in plan real o mega nunta V.I.P., nici un super congres al unor minti luminate. Poate tot ce ai de pregatit este o lansare de produse a unui brand nou intrat pe piata, un eveniment muzical sau doar o cina de afaceri.

Chiar daca circumstantele difera, chiar daca fiecare eveniment e diferit, in linii generale, pasii sunt aceiasi. Si trebuie respectati.

Identificarea obiectivelor

Foto: www.thebelgradeeventscompany.com

Poate-ti pare banal, dar startul coincide cu definirea clara a obiectivelor. Iti va fi mai usor sa le bifezi pe parcurs cand stii din prima ce vrei.

Care e motivul pentru care ai hotarat ca e cazul pentru un eveniment business? Ce speri sa obtii dupa, unde vrei sa ajungi?

Vrei sa pui intr-o lumina favorabila imaginea companiei ori sa dezvolti brandul? Sau poate sa construiesti noi legaturi cu ”exteriorul” si sa atragi noi parteneri si contracte?

Nu ai cum sari peste aceasta prima etapa. E cea care va dicta strategiile viitoare (de organizare, de promovare).

Poate fi vorba despre petreceri private, inaugurari de sedii sau de proiecte, dar si despre cursuri de formare sau congrese. Fiecare situatie implica apoi anumite alegeri.

Stabilirea targetului

eveniment corporate de succes

Odata ce stii ce urmaresti, poti trece la partea de organizare practica. Si vei continua cu hotararea targetului.

Fiecare companie si afacere are propriul target de referinta. Pot fi angajati, clienti, colaboratori si parteneri sau chiar un public mult mai vast. In cazul tau, cum arata ”profilul” persoanelor pe care vrei sa le captezi?

Categorii sunt multe, dar ca sa organizezi un eveniment corporate de succes, trebuie sa ai idei clare asupra publicului tinta. Trebuie sa te ”modelezi” dupa el si sa-i intuiesti asteptarile, tocmai pentru a le satisface.

Stabilirea targetului permite apoi selectarea celei mai eficace metode de promovare, asa incat sa atraga cat mai multi invitati.

De pilda, in cazul colectivului, indiferent de ierarhie, functioneaza foarte bine activitatile de team building. E de inteles la vastitatea optiunilor dintre care se poate alege.

In cazul colaboratorilor, rezultate interesante se obtin cu lansari, conferinte, dar si cu pranzuri / cine de afaceri. In timp ce cu workshopuri te poti adresa publicului larg, oamenilor ”vizati” sa devina clienti.

Fixarea bugetului

eveniment corporate de succes - fixarea bugetului
Foto: www.hotelnewsresource.com

Pana aici e totul clar. Ai obiective precise. La fel e si targetul. Un alt punct crucial se refera la hotararea unui buget. Abia apoi urmeaza un plan real.

Cand nu exista posibilitatea sa se influenteze cifrele, obligatoriu, evenimentul se va ”croi” dupa bugetul initial (nu invers), in care e musai sa te incadrezi. In functie de ”generozitatea” sa, se poate:

  • Intocmi o lista cu un numar mai mare / mic de invitati;
  • Alege o sala de evenimente mai sofisticata, mai cocheta sau o locatie nu atat de pretioasa si de pretentioasa;
  • Hotari diversitatea serviciilor, activitatilor, momentelor etc.

Desigur, exista si varianta finantarilor din exterior si sponsorizarilor. Insa tine cont ca pe parcurs pot sa apara si cheltuieli suplimentare, mai greu de prevazut si totodata mai greu de acoperit.

Nu e grav nici cu un buget restrans sau / si fix. Se pot organiza momente reusite, cu conditia sa se planifice totul punct cu punct.

Formarea echipei

eveniment corporate de succes - formarea echipei

Organizarea evenimentelor corporate reusite nu e posibila prin interventii solitare. Exista o multime de chestiuni de controlat si stabilit.

Oricat de capabila e o persoana, sunt mici sanse (spre nule) sa reuseasca singura. E aproape imposibil sa performeze in toate domeniile. E si mai putin probabil ca poate fi in mai multe locuri simultan, ocupandu-se de fiecare sarcina in parte.

Insa se poate alia cu alti oameni nu mai putin capabili, formand o echipa. Unde fiecare membru vine cu cate o competenta profesionala specifica, cu cate un talent si abilitate, cu o certa personalitate si atitudine.

Secretul succesului depinde de aceasta echipa. Mai bine putini membri, dar buni. E de prefarat sa fie oameni cu care ai avut tangenta / ai lucrat anterior, carora le cunosti calitatile si valoarea, in care ai incredere.

Nu e panica nici daca nu-i cunosti, caz in care selectia se va baza pe aptitudini, recomandari si experiente individuale.

Crezi ca un eveniment corporate de succes poate fi solutia in cazul tau?

Ia-ti cat timp vrei. Sa te gandesti, sa analizezi, sa planifici, sa pui negru pe alb toate ideile. Abia apoi treci la nivelul urmator, unde in functie de context, ai de bifat o locatie, o data, un meniu etc.

Dar despre toate iti mai povestim cu alte ocazii. Ca nu-ti putem dezvalui chiar totul din prima citire… Altfel unde-ar mai sta farmecul povestii?

Foto: www.stanventures.com

Asa NU: 10 Lucruri pe care sa nu le faci in viata ta in camerele de hotel

ce sa nu faci in camera de hotel

Deschidem seria ”asa NU” cu cateva lucruri pe care nimeni nu trebuie sa le faca intr-o camera de hotel. Dar regulile sunt reguli si e musai sa fie incalcate… Sau nu…

Toate aceste lucruri intregesc lista, indiferent:

  • Cate stele stau afisate la intrare;
  • Cat costa 1 noapte de cazare;
  • Unde este amplasat hotelul;
  • Ce paleta de servicii ofera;
  • Care ii este infatisarea;
  • De dotarile din camere.

Cu ce ”indeletniciri” se ocupa unii prin camera de hotel?

De o gramada de ani exista pensiuni, moteluri si hoteluri care ofera servicii de cazare.

Si tot de o gramada buna de vreme, in aceste structuri pasesc oameni. Apoi pleaca mai mult sau mai putin multumiti, satisfacuti ori satui de loc, de personal si de toate serviciile complementare.

Unii vin si pleaca fara sa lase in urma lor mai mult decat un pat prost facut si cativa stropi stangaci stersi pe oglinda din baie.

Altii in schimb vin si pleaca asemeni urganelor, rascolind pana si sub saltele, ori luand cu ei lucruri doar ca sa completeze colectia cu suveniruri din vacante.

Gandind la tot ce le poate trece oamenilor prin cap sa faca, am incropit o lista cu chestii. De mi-a scapat ceva sa-mi fie cu iertare…

#1: NU gati!

nu gati in camera de hotel

Foto: www.rdasia.com

Oricate pofte dezvolta cineva cu imaginatia, e indicat sa se abtina. Ori sa si le satisfaca la restaurant, comandand meniuri pe masura dorintelor.

Fierbatorul de apa nu e gandit pentru wurstelii vidati. Pheonul de par nu se afla acolo pentru a incalzi pizza congelata luata de la supermarket. Iar fierul de calcat asezat in bagaj nu poate fi folosit la altceva decat pentru calcat.

#2: NU fuma!

Unora le e greu sa se abtina de la a-si aprinde o tigara la fiecare 10 minute. E ok atata timp cat nu se intampla in camera de hotel.

Daca hotelul este pentru nefumatori (oare mai exista locuri pentru ”fani”?) si afiseaza mesajul ”nu fuma”, nu e chiar un sfat de sanatate. E o atentionare. Mirosul de nicotina arsa si de gudron nu deranjeaza un ”adept”, insa poate muta nasul celor care nu practica viciul.

#3: NU urla!

De felul lor, unii turisti sunt mai vulcanici, mai pasionali, mai extrovertiti, mai impulsivi decat ceilalti. Cu probleme reale sau imaginare.

E de bun simt insa sa nu se ridice tonul in incinta. Nici in imprejurimi. Si in niciun caz, sa nu se urle la personalul angajat. Nici la camerista care a uitat sa schimbe prosoapele, nici la barmanul care a gresit comanda. Sunt oameni si ei, chiar daca mai stangaci.

#4: NU strecura animale!

Foto: www.msn.com

Animalutele de companie au efecte terapeutice in viata oamenilor. Insa nu se poate intra cu ele in orice restaurant sau hoteluri.

Unele structuri interzic accesul necuvantatoarelor (de orice fel). Se intampla din cauza eforturilor de a se mentine si reface curatenia in camere, in bai, pe holuri etc. Asadar, e indicat sa te informezi despre ce spune regulamentul inainte de rezervare.

#5: NU sterge incaltarile cu prosoape!

Pare o recomandare inutila sa nu lustruiasca incaltarile cu servete / prosoape. Insa e un alt prost obicei al multimii care aterizeaza la hoteluri.

Intr-adevar, felul in care arata incaltamintea, cat e de ingrijita si curata, spune cate ceva despre tine. Dar acest acest lucru nu justifica folosirea prosoapelor, a servetelor, a huselor etc., care oricum se distrug astfel. Asadar, e un comportament absolut de evitat.

#6: NU lua ”suveniruri” din camera de hotel!

Turistii au o predispozitie spre a colecta suveniruri. Nimic gresit in a ajunge acasa cu mici obiecte care sa-ti aminteasca de vacante si calatorii.

E de asteptat si inteles daca se iau plicuri cu sampon sau cufiile de dus. Oricum se inlocuiesc la fiecare client. Insa oamenii pleaca uneori cu lenjerii, prosoape, perdele, accesorii de baie si chiar plante ornamentale, piese de mobilier ori televizoare.

#7: NU pune valiza pe pat!

nu pune valiza pe pat in camera de hotel

Foto: www.cheapflights.com

O alta regula de buna simt de aplicat in orice hotel, pensiune sau motel se refera la locul unde iti asezi bagajele cand despachetezi.

Poate fi comod sa le urci in varful patului, pe scaune, pe fotolii. Dar tine cont ca valizele si gentile se sprijina adeseori pe sol. Venind in contact cu pamantul si cu tot felul de suprafete, sunt murdare si pline de germeni. Nu le pune unde-ti asezi fata si corpul.

#8: NU fa galagie!

Cine ajunge intr-un hotel e bine sa se gandeasca si la restul cand asculta muzica sau vorbeste. Si sa nu deranjeze.

Oricat de luxos e un hotel, probabil ca nu se folosesc materiale foarte profi pentru izolarea fonica. Zgomotele se aud dincolo de peretii camerelor si de pardoseala. Prin urmare, daca esti o persoana foarte vocala sau care umbla apasat, tempereaza-ti obiceiurile.

#9: NU ignora personalul!

Spuneam sa se mentina vocea la o tonalitate moderata. Asta nu inseamna insa sa nu se dea macar buna ziua oamenilor angajati.

De asemenea, e semn de buna educatie ca oaspetii sa se adrese politicos personalului responsabil de serviciile oferite. Chiar daca angajatul e ocupat din cale-afara, va fi placut surprins de un scurt schimb de impresii (chiar despre generalitati), de aprecieri.

#10. NU cere lucruri absurde!

Ca e un hotel de 1 stea sau de 5 stele, structura include si e pregatita pentru o anumita paleta de servicii (incluse sau suplimentare).

Angajatii, pana la ultimul, sunt instruiti sa faca tot posibilul ca sa multumeasca fiecare client si sa-i satisfaca mofturile. De pilda, cu complicitatea personalului, la Camelot Resort au loc inclusiv cereri in casatorie, nu doar petreceri de nunta.

Insa daca cerintele manifestate sunt absurde, imposibile, nimeni nu se poate astepta la miracole. In toate exista o limita a bunului simt…

Unele lucruri din lista par greu de digerat, desi nu sunt deloc. Si nu prea-ti vine a crede ca exista oameni care actioneaza astfel intr-o camera de hotel, considerandu-se poate indreptatiti. Sau cine mai stie din ce alte motive…

Cum alegi hotelul potrivit? 4 Lucruri de care sa tii cont inainte sa te cazezi, la care poate nu te-ai gandit

cum alegi hotelul potrivit pentru tine

Cum alegi hotelul poate fi o mare dilema daca ai in plan o vacanta de cateva zile. Mare dilema e si daca ai nevoie de 1 camera abia pentru 1 noapte, ca sa nu dormi in masina, lucru care de altfel nu e indicat.

Nici intr-un caz, nici in celalalt, nu-ti poti intinde oasele in cine stie ce asternuturi, nici prin nu se stie ce locatii pierdute parca in trecut (in sensul rau).

Cauti de zor. Cauti de zor si pe masura ce-ti adancesti cautarile, tot mai multe propuneri ti se-arata (pe internet). Fiecare incearca sa prezinte ce are mai bun.

Dar dintre toate aceste oferte de cazare, care e intr-adevar cireasa de pe tort? Cum vei sti ca e ACEEA, la care merita sa te opresti?

Cum alegi hotelul pentru 1 noapte sau mai multe? Caile nevazute ale cautarilor

Misiunea se poate completa in cativa pasi esentiali. Si vom puncta cativa la care nu neaparat te gandesti:

#1: Uita-te la stele

Foto: www.keelimo.com

… Dar nu exagera sau vei omite ce te intereseaza.

E vorba despre stelele hotelului. Diferenta dintre hotelurile de 1 stea si acelea de 5 stele sta in duiumul serviciilor si facilitatilor la dispozitia clientilor.

Teoretic, cu cat sunt mai multe stelele, cu atat clientul e mai rasfatat. Si-si va plati cu siguranta ”tributul”. Dar nu lua numarul stelelor drept standard sau drept criteriu exclusiv.

In industria hoteliera exista paradoxuri. Realmente, un hotel de 3 stele, de pilda, poate cuprinde mai multe dotari decat unul de 5 stele. Sau, la fel de bine, poate nu se ridica nici la nivelul hotelurilor de 1 stea.

Se intampla deoarece unitatile de cazare vin cu schimbari de la un an la altul. Tocmai pentru a capta mai multi turisti.

Un lucru similar s-a intamplat si cu hotelul Camelot. Cine ne-a vizitat de curand, stie ca a trecut printr-un amplu proces de renovare, asa incat look-ul actual se deosebeste in totalitate de infatisarea Camelotulului din urma cu niste ani. Si nu lasa loc de reprosuri.

#2: Vezi ce spun altii

vezi ce spun altii - cum alegi hotelul

Foto: www.ezeeabsolute.com

… Dar nu te baza numai pe parerile celorlalti.

Ca sa afli feedback-ul vizitatorilor, nu e nevoie sa bati din usa-n usa (nici n-ai sti la care). Un research online poate fi insa de mare ajutor.

Exista diverse servicii de recenzii (review-uri), in genul Google, Booking sau TripAdvisor. Tot ce ai de facut este sa citesti opiniile din ultima perioada, poate din ultimul an.

Cele prea vechi probabil ca nu prezinta mare relevanta, mai cu seama daca hotelul si-a schimbat proprietarii si totodata gestiunea. In 5 ani si chiar intr-un singur an se pot intampla multe.

Cat citesti, interpreteaza si pune in balanta evaluarile vizitatorilor. Orienteaza-te in functie de cele cat mai bine argumentate, care includ detalii de care ai nevoie. Desigur, si recenziile sunt de toate pentru toti.

Important e sa verifici credibilitatea cui isi exprima gandurile si poate aventurile. Mereu vor exista oameni care cauta nod in papura, interesati doar sa puna intr-o lumina nefavorabila un loc anume.

#3: Spioneaza website-ul

Foto: www.huffpost.com

… Desigur, daca hotelul are atribuita si o adresa URL.

Mai bine-zis, studiaza in amanunt fotografiile furnizate, incepand de la intrarea in hotel, pana la cum se prezinta peretii sau blatul din baie care include chiuveta.

Rasfoirea fotografiilor, una cate una, iti permite sa-ti creezi o idee de ansamblu despre camera potentiala. Pe de alta parte, e foarte posibil sa dai chiar peste camera pe care o vei inchiria.

Ca sa nu dai gres, recomandarea noastra este sa te bazezi pe website-uri care-si actualizeaza periodic continutul, inclusiv galeriile de imagini.

Cum nu avem secrete de protejat, totul apare infatisat in imaginile cu camerele aranjate si dichisite, de curand adaugate in portofoliu.

Daca ce vezi in albume nu te convinge, iti recomandam sa intri si pe pagina de cazare Oradea.Nu lasa nespionate nici paginile serviciilor aferente, sa vezi daca avem in ”portofoliu” fix ce cauti.

#4: Conteaza si micul dejun

… Ca de altfel toata mancarea si meniurile propuse.

Daca te intereseaza micul dejun, e de bun simt sa studiezi oferta. Sa te lamuresti daca totul se gateste in bucataria interna sau… Sau mai bine te descurci cum poti, din alta parte.

Evident, nu toate hotelurile au un restaurant propriu (nu e de condamnat), unde sa ai libertatea sa servesti o masa consistenta ca la mama acasa. Si unde sa poti savura un desert grozav sau sa te trezesti cu aroma minunata de cafea.

Cat despre hotelul Camelot… Nu e ca ne laudam, dar mancarea e indestulatoare la micul dejun. Contra unei sume fixe, doritorii pot manca pe saturate orice preparat din meniu.

Conceptul se aseamana cu bufetul suedez tipic, cu deosebirea ca iti comanzi ce doresti si ti se va servi exact ce ai comandat, fara restrictii. E pe principiul ”iti dam sa mananci cat poti duce”.

Cum alegi hotelul iti va influenta sederea?

Chiar asa! Iti va influenta experienta. Iti va putea lasa un gust amar sau, dimpotriva, plin de dulceata.

Oamenii se ghideaza de regula unii dupa preturi, altii dupa localizare, altii dupa panorame. E si normal. Pentru unii, bugetul nu e o problema. Iar pe unii nu-i intereseaza panorama, vrand doar o perna sub cap si un acoperis deasupra.

Insa cand nu ti-e indiferent, exista factori ce merita analizati. Asa ca cei 4 precedenti (numar de stele, recenzii ale vizitatorilor, galerii de imagini, meniuri a la carte), cu care, credem noi, se va face lumina pe strada ta.

De ce sa te casatoresti toamna? 5 Motive sa organizezi nunta in septembrie, octombrie sau noiembrie

Avantajele petrecerilor de nunta toamna

De ce ar trebui cineva sa-si organizeze nunta toamna?

Doar primavara e cea care inspira la iubire, la romantism, la renastere, asa cum visezi ca va fi viata ta de om priponit la casa lui, de femeie decisa si dedicata aproapelui.

Nici nu poti avea alte asteptari cand atmosfera e toata inviorata, proaspat renascuta, ca-ntr-o desteptare inainte de ivitul zorilor. Cu toate acele flori abia imbobocite si cu gingasia culorilor ce se revarsa indraznete din fiecare petala si fir de iarba.

Apoi e vara, inegalabila, regina absoluta a bucuriei, dupa care cu totii tanjim din clipa in care ne lasa. E vara cea plina de energie pozitiva si optimism, plina de veselie si culoare, cu pofte de vacante si petreceri pana-n zori.

Se descrie fix cum iti susura la urechi voiosia peisajelor, generozitatea orelor de lumina sau darnicia naturii de a pune la dispozitie doar bucate proaspete. Cu duiumul, nu cu portia.

De ce ar trebui cineva sa rateze spectacolul (unul dintre cele anterior descrise), doar pentru a celebra evenimentul undeva de prin septembrie pana in noiembrie?

”Bombardati” cum suntem cu totii de imagini asociate cu sezonul renasterii si cu cel estival, amintirile aproape ca nu mai lasa loc pentru ”inlocuitori”. Dar exista si alte optiuni, dorite chiar.

Avantajele petrecerilor de nunta toamna

Toamna e la un pas de tine. La fel si nunta. De fapt nu e. Doar visezi sa se intample. Visezi de cand amandoi v-ati hotarat ca va e mai bine in 2 decat separat.

Nici vorba sa mai amani 1 an pana ce-ti va canta iar privighetoarea-n glastra. Ori pana ce si-or asterne iar berzele membrele lungi in cuiburile parasite.

Decizia e decizie. Evenimentul cel mare va fi la toamna. Intr-una dintre multele ce vor veni. Pentru ca asa vrei, nu pentru ca nu ai incotro. Nici pentru ca nu mai gasesti sala de nunta libera pe urmatorii 3 ani.

Hotararea e foarte bine luata de fapt. Si iti dam argumente trainice pe aceasta tema, indiferent care va fi toamna cu pricina:

#1: Pentru natura magica

Fara umbra de dubiu, natura ramane scena perfecta pentru orice ocazie. Prin simplitatea si diversitatea cu care accesorizeaza fiecare sezon, devine sursa cea mai potrivita de idei. Devine ”partenerul” sincer, ce poate imbogati petrecerile si evenimentele, mai ales cand ai in minte un eveniment in aer liber.

#2: Pentru culorile calde

nunta toamna - culori calde sala de nunti

Frumusetea acestui sezon sta in varietatea cromatica, in nuante (galben, portocaliu, rosu) ce te cuprind cu caldura lor. Oricare dintre ele merge de minune langa un alb imaculat, langa un aramiu, bordo sau un maro-aluna. Indiferent daca mixajele insufletesc aranjamentele florale sau peretii salilor.

#3: Pentru armonia decoratiunilor

nunta toamna - armonia decoratiunilor

Invazia de culori ce-ti patrund sufletul ”contamineaza” materiale, decoratiuni, plante ornamentale, aranjamente care stau in tihna pe mese. Toata aceasta diversitate insoteste perfect elemente daruite neconditionat de natura (trunchiuri de copac, ramuri, frunze, castane, plante de cultura, fructe etc.), pentru compozitii originale.

#4: Pentru bogatia din meniuri

nunti - bogatia meniurilor

Sezonul castanelor coapte surprinde prin generozitatea preparatelor proaspete din meniuri. Cine decide sa organizeze nunta toamna, isi va primi neintarziat ”rasplata”. E greu sa stai departe de parada aperitivelor dulci sau sarate, sa nu te atraga savoarea retetelor rafinate si pretiozitatea parfumurilor tomnatice ale platourilor cu fructe.

#5: Pentru clima favorabila

nunti - clima favorabila

Cu zilele indeajuns de lungi, inca te bucuri de un serviciu foto la lumina naturala, in spatii deschise. Dar partea cea mai faina sta in temperaturile placute, cand caldura sufocanta e abia o amintire. Cand arsita si umiditatea aerului, mult atenuate, nu mai pun piedici in ce priveste confortul alaiului.

Ca nimeni nu va arde de nerabdare sa poarte costume si papioane cand termometrele indica 40 de grade la umbra. Iar frumoasele incorsetate in danteluri si drapaje nu vor atinge extazul, oricat de vapoaroase le sunt rochiile si de lejere coafurile si make up-ul.

Nunta toamna, iubire si amintiri frumoase

Totul e prilenic de prin septembrie pana prin noiembrie. Cat ai vrea si tot nu gasesti cusur. Gasesti doar potriveala reusita in toate micile-mari aspecte derivate din lunga si migaloasa munca de organizare.

Iar daca e vorba despre romantism... Romantici putem fi oricand atata vreme cat protagonista in peisajul vietii sta persoana potrivita. Atata vreme cat ti-ai daruit inima si gandurile cuiva care-ti impartaseste emotiile si iubirea.

Ziua in care-ti unesti destinul cu sufletul tau pereche e una speciala. Trateaz-o ca atare, nu te zgarci, ci fa-o sa devina memorabila!